dagen i dag…

 

Min dag i dag 🌟

En bursdag igjen – i dag – 12 desember  🙂
Det er ikke annet å vente jeg liker desember vel  hehehe
Men jeg har alltid ønsket meg bursdag på et annet tidspunkt enn desember…. det er jo så nærme jul…. men sånn er det – og dagen har vært fin den 🙂

Vi feiret litt i Oslo da vi var og besøkte Robert og Sanna 🙂


Og det lekre kjedet fikk jeg av de – på forskudd –
og jeg fikk armebånd i samme mønster året før 🙂

Dagen i dag startet som alle andre morgener – tidlig oppe ☕️
Men det vanket jo gave etter hvert da!
Det er jo alltid morsomt
Jeg er glad i gaver!

Dagen er strålende med minusgrader fortsatt

I dag skal jeg i en begravelse – jeg skal til Marie-mor – og koret mitt skal synge på sykehjemmet og tunet.
Så skal jeg hjem til min kjære

Dagen er fylt opp av livets realiteter, gleder og sorger
Det er bare sånn det er

 

Dette minnet under, dukket opp på FB 🐕🩷

 

Jeg er takknemlig
Veldig takknemlig
Og blir superglad når storesøs Laila ringer hele veien fra Aurskog, tidlig morgen 🙂

Og lunsj på Madelynn med Marie-mor-storesøs 🤩

 

Er superglad for alle helsinger, gode ord og tanker fra alle

❤️❤️❤️

 

Stå deg vel der du ferdes ✨️

10 kommentarer

Siste innlegg