dagen

 

Ting som mü gjøres
Ikke alltid må – men som er hyggelige
Som ü vÌre sammen med mamma, dra og besøke tanter og onkler
Fikse øyenbryn i samme farta nesten….
Og, ikke minst, følge med pü plantelivet her hjemme

Solsikkene fyker i været  – og de er vel utsprungne når vi kommer fra ferie…
NĂĽr enn det mĂĽtte vĂŚre
Samma det – de vokser og koser seg – og det gjør blodbegerplanta også – så det gjekk i år også
Krukken med alle syv slagene blomstrer opp nĂĽ


Her sitter rivalen pĂĽ lur

Ute forsvarer nabokatten omrüdet vürt med nebb og klør hihihi  følger med pü nür jeg arbeider i skrüningen med stein
Plukke vekk noe og erstatte med ennet – slikt jeg liker


Steinbedet jeg holder pĂĽ med
Trives ĂĽ vĂŚre ute ĂĽ styre med slike ting
Mint-plante har jeg under her – og et rosentre med gule roser og en annen fler-årig jeg ikke husker navnet på…
Så finner jeg steiner rundt omkring på mine turer 😀

Og i ovnen surrer hjemmelaget pizza!

 

Lag deg en fin fin torsdag kveld der du er 🥰

8 kommentarer
    1. Mye fint, steinbedet spesielt! Den svarte katten ser ut som en vaktkatt, mens den svarte og hvite ser litt “snillere” ut, hihi. 😉 HĂĽper pizzaen ble god. 🥰

      1. hehehe og det var den svarte og hvite lille rakkeren som var den hissige her – kom fresende mot nabokatten som holder seg til oss nĂĽr hun/katteeigeren, er borte 🙂

    2. Koselig å se slike bed bare jeg slipper å holde på med det selv 😉 Dessverre har jeg aldri arvet mammas glede over å holde på i hagen, men eldste søstra mi har det. For meg holder det fint meg et bed, og plenklipping 🙂
      Men elsker ĂĽ se andres hager nĂĽr det er stauder rundt omkring m.m.
      Øyenbryna burde jeg fikse også 😀

      1. Jeg koser meg ute 🙂 Flytte pĂĽ stein er gøy hehehe glemmer mine begrensninger bare… men det er nok en god terapi for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg