de første dagene…

MUSESKRITT

Og slitenhet av ingenting…  men det er sånn det er og skal være.
Helt normalt!

 

De første dagene etter operasjonen…
Ikke enkelt med snø som laver ned og en hund som uansett må luftes… men, jeg kommer meg ut!
Museskritt – redd for å falle – uten brådder vel og merke… skulle hatt nå – men har ikke kommet meg i bil for å handle noe som helst – og museskritt hjelper på

Det er vakkert ute bĂĽde morgen, middag og kvelding
Og vi rusler våre små turer – og det går bedre og bedre dag for dag 😀

Såret på ryggen får være i fred, jeg gjør treningen jeg har fått beskjed om å gjøre, og resten av tiden går med til sofasliting og tv-serier 🙂  Ikke verst det heller.

 

 

 

Jadda… må bare smile og ta det som det kommer…
trening gjør fremskritt 😀

 

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG,
OG STÅ DEG VEL

24 kommentarer

Siste innlegg