de gode minnene…

FAMILIE

 

Mine foreldre
Fine og gode mennesker som blei de flotteste foreldre man kunne ønske seg
Jeg slapp å ønske  – jeg havnet akkurat her

 

 

Av og til flyter det over av minner
Og man blir så full av glede og takknemlighet for å være en del av disse gode og vakre menneskene
Tilfeldighetene som råder
At jeg blei født inn i akkurat denne gode familien
Akkurat disse årene som blei delt mellom oss
Å bli kjent med gode mennesker – kjenne på savnet og gleden

 


Prinsessen har kommet til verden; meg

 


Forlovelsesbildet til mamma og pappa

 


Bestemor-Aslaug i Gjerdsvika ( min ekstra-bestemor)

 

Tror jeg har vært en linselus…

 


Bestefar-Petter i Gjerdsvika  (min ekstra-bestefar)

 


Ja… lenge lenge siden… slutten på 1980 tallet….bryllup i Florø 🙂
Pappa og meg  <3

 

#minner

16 kommentarer

Siste innlegg