denne dagen…

Dresden I dag,

7. Desember 💜

En ny dag- og det ser ut til å bli en opplett dag 🌥

Det er så mye histore her. Har ikke lest meg opp men føler det- og C har fortalt litt. Man må bare søke opp og lese litt.

Jeg mister pusten nesten, det føles slik,  når jeg går mot alt dette gamle og vakre 🤎

Her kommer turen i dag.

Ready steady go!

Og min kjærlighet for trær kommer stadig snikende 🥰

Og i dag forstod jeg hvorfor jeg var trøtt, sliten og hoven i øynene… allergi i blomstring 🤪

rusler over broen igjen

Herlig følelse når sola stikker seg frem en liten stund 😊

Tilbake over broen og til høyre….

 

Wow for en storhet…for noen bygninger…og de har stengt av forskjellige områder der de graver ut historie… gamle murer kommer frem… spennende

På tide med en kaffe snart 😄

Rusler gjennom julemarkedet og inn på kjøpesenteret og deretter til hotellet 😁

14 kommentarer

Siste innlegg