Â
Vi deler av den erfaringen vi har
PĂĄ godt og vondt
Men synes du det blir mye vondt
Det gode henger sĂĄ langt bak at det ikke nĂĄes pĂĄ noen mĂĄte
Det er bare elendighet ĂĄ dele
SĂĄ skit i det og del i vei
FĂĄ det ut
Det er medisin det ogsĂĄ
Ă… fĂĄ ut alt det vonde
Da er det mulig å nå i det som henger der bak, det gode,
og dra det fremover og fremover,
helt til du sitter med det i hĂĄnden
Â
Mette Josteinsdatter Kvalsvik
oktober 2022
Â
Â
#tankerblirtilord #detgode #detvonde #minedikt #etdiktomdagen
2 kommentarer




SĂĄnn er det – vi mĂĄ bli kvitt det vonde først for ĂĄ finne det gode! Klem <3
Jepsipepsi! klem og god lørdag til deg :_)