det gode..

 

Vi deler av den erfaringen vi har
PĂĄ godt og vondt
Men synes du det blir mye vondt
Det gode henger sĂĄ langt bak at det ikke nĂĄes pĂĄ noen mĂĄte
Det er bare elendighet ĂĄ dele
SĂĄ skit i det og del i vei
FĂĄ det ut
Det er medisin det ogsĂĄ
Ă… fĂĄ ut alt det vonde
Da er det mulig å nå i det som henger der bak,  det gode,
og dra det fremover og fremover,
helt til du sitter med det i hĂĄnden

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
oktober 2022

 

 


#tankerblirtilord #detgode #detvonde #minedikt #etdiktomdagen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg