det koster

Det koster,
men det er vel verdt det 🙂

Kiropraktortime
SĂ„nn ca hver tredje uke.
En nĂždvendighet for meg med #fibromyalgi.
Jeg sliter med blandingen av rÄtt og kaldt og kaldt og mildt og vÄtt og grÄtt og skodde og



You name it!


Noen har komt i sine #tresko 🙂
Ja – man mĂ„ ta av skoa fĂžr man gĂ„r inn til behandling.

 

FrisĂžr

Bilde fþr – og det er mþrkt i bunnen – og litt slik slitt i tuppene.
Jeg bruker aldri hĂ„rfĂžne – sĂ„ det er vĂŠr og vind som sliter pĂ„ mitt hĂ„r 🙂

 

SĂ„ er jeg og venter pĂ„ nesten slik Ă„ “bli ny”

Lekker??!
Den usminkede sannhet 😀


Hehehe  med #folie i hĂ„ret 🙂


NĂ„ er det ikke mĂžrkt i bunnen lenger.
Og jeg mÄ jo si det
..
Det er noen sĂžlvtrĂ„der her og der – derfor etterstriper jeg det og lar det gĂ„ sin gang 😀
Det forblir ikke mþrkt i bunnen for ever

..

Jepp.
Nþdvendige ting – men ikke slik man gjþr hver dag.

FrisÞr er sÄnn ca hver tredje mÄned for min del.
Etterstripe og klippe tupper 🙂

Men, det koster!

🙂

 

 

#egenpleie #frisĂžr #kiropraktor

4 kommentarer
    1. BĂ„de frisĂžr og kiropraktor, begge deler verdt det 🙂 Jeg er sjelden hos begge, men BØR til frisĂžr oftere da 😼 Men shoppe, det kan jeg, god pĂ„ det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg