det vokser

Føler nesten som jeg er i en jungel!
hehhehe  solsikkene skyter i været
blodbeger strekker seg oppover og innover og nedover og…
det vokser!
tomatplantene holder seg med blomster

Plommer og epler klarer seg bra

Alle solsikker er flyttet ut – og nå står de og vaier i vinden… for det er en del vind her for tiden… la gå – de overlever – ser de ut til  Og nå bare går jeg og venter på at det skal komme en vakker og gul solsikke ut i enden.
Hvor lange skal de bli egentlig???!  Jeg trodde ikke de skulle bli SÅ lange – men jeg vet jo at jeg har sådd korte, lenger og lengst…. hehehe  så da blir det slik da 😀


Blodbeger – i midten – ser ut til å trives ute

 

Ripsbæra modnes dag for dag og jordbæra nytes nå,
dag for dag 🙂

 

Ellers strekker alt seg oppover mot lyset

 

H E R L I G   R E T T   O G    S L E T T

14 kommentarer

Siste innlegg