døgnvill…

 

 

Eg må gjerne innrøme at eg no for tida er døgnvill………

I dag trudde eg/eller hadde på følelsen – at det var lørdag……
Men, det er mandag!

Jeg skal på nattevakt i kveld – og denne faller på mandager i turnusen slik av og til – så det er ingen tvil om det det er mandag i dag……….
Men som sagt……….lørdagsfølelse………
Lørdagshandel………..

😀 !!!

Men det er nok ikke bare MEG som er døgnvill tenker jeg 😀

Så vart det mandagshandel da….
Og påskehandel…. om eg treng noko ekstra – får eg ta på onsdag – når eg har sovet meg frampå etter nattevakter
😀

Er du døgnvill?
Dagvill?
Hvilken dag er det i dag, vill?

 

 

 

 

 

#hvilkendagerdetidag #døgnvill #mandag

6 kommentarer
    1. Veldig lett å bli døgnvill. Og ikke minst for dere som går nattevakter med jevne mellomrom. Er hundre år siden jeg gikk skift,, en periode. 😀 Nå surrer og går det innenfor dørene her.. så da går det fort i ball. 🙂 Flotte bilder. God vakt og ta vare på deg selv 🙂 Klem

    2. mannen min har fri hele denne uken,sü vi dro pü handel i dag ,da fikk jeg følelsen av lørdag ja ,mest fordi mannen var med :=) normalt jobber jo han mandagane hi hi ,ha en fin turnusvakt da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg