drÄper og slikt

 

Det er allerede
TORSDAG
og snart helg

Vi jobber pÄ alle som en
 helt sikkert
Jeg jobber pÄ min mÄte og du pÄ din
Det er nok Ă„ fylle dagene med – og tida flyr
Selv om jeg “bare” er hjemme  – sĂ„ gĂ„r tiden
Jeg har oppgaver Ă„ drive med – engasjerer meg

Komme meg ut og gĂ„ – lufte og trene bĂ„de meg og hunden Leia
Det er det viktigste nesten, pĂ„ hele dagen – Ă„ komme oss ut
SĂ„ er jeg sliten etter turen – uansett lengde pĂ„ den
MĂ„ hente meg inn fĂžr jeg gjĂžr noe annet
SĂ„nn er det med den saken
Energien tappes pga kreftene jeg bruker pÄ Ä komme meg ut dÞra
Selv om det ikke ser slik ut



Tommelen opp for utetid og bevegelse!

 

I dag blir det Ä styre litt i bobilen nÄr jeg har hentet meg inn litt, etter den gode turen vi har hatt, hunden og jeg

Kanskje stryke bunadsskjorta.. sĂ„ er den klar til 17. mai 😀

Det blir godt Ă„ kunne sette seg pĂ„ passasjersida og kjĂžre avsted sammen med C og Leia – pĂ„ nye eventyr – med bobilen
Det gjĂžr godt for kropp og sjel – Ă„ komme bort av og til
Og ha muligheten til det
Vi er heldige!

Som sagt
 dagene gÄr uansett


En tur mot lavoen og forbi i dag – fuktig luft men opplett hele runden
Gamleeidet er flott turomrĂ„de og lupinene vokser om kapp nĂ„ – og jeg gleder meg til fargekartene kommer frem og viser seg
Lupiner i lange baner blir det da!
Men enn sÄ lenge er de ganske smÄ og uten blomster
Og kan brukes som hengekþye for sneiler og lignende 😀

Litt morsomt med sort/hvitt-bilder av og til

 


Her kan noen sitte og speide!

 

 

Den gode duften av PORS
MĂ„ huske ta men en pose og plukke litt

Tenkte tþrke litt og bruke som god duft i huset


 

 

 

 

“Under my umbrella!

 

 

 

 

 

 

 

Hestehoven ser ut som lampetter over lupinene

 

 

~š~   God torsdag til deg  ~š~

 

18 kommentarer

Siste innlegg