draumar

 

 

Du skal ut på badet og gjere deg klar………

gutane ventar og er allereide klare…….

Du som alltid er den som må vente, er no IKKJE klar i det heile tatt….

Når du kjem ut på badet renn vatnet og flisene ned fra veggane.

Vatnet sprutar frå krana.

Kaos!

Og det står ein høgtrykkspylar midt på golvet.

Vatnet sprutar frå den.

Ein av gutane har brukt den på badet……….

Til kva?

Du er hysterisk – griner og uler – for dette blir dyrt.

Kvifor har dei gjort dette?

Gutane er fortvila og prøver roe ned.

Eg er ikkje å roe ned.

Spring til kjøkenet og finner stoppekrana.

Skal ringe  etter hjelp…..rørleggar – men uansett kva eg åpnar, for å finne mobilen – så er det leike til gutane i kvar eske.

Gutane er vaksne……….

 

I tankane kjem du på at du bestemte deg i natt for å kanskje høgtrykkspyle vindaug i det fine veret som skal være i dag.

Eit samansurium av draumar med hund, gutar som har flytta ut for lenge sidan og oppussing………

 

Venninnebesøk – karantene –  som eg kom på at eg er i når eg tenkte på om vi skulle kjøre til Stryn….
venninna sin fortvilelse over ein telefon som ikkje var av det gode….som eg veit alt om kva omhandlar…

Ja, det er så mykje ein kan kome i tonkar om i desse dagar.

 

Men akkurat at badet skulle måtte heil-renoverast opp i all anna oppussing…… det vart litt drøyt for denne dama…

Heldigvis – bank i bordet – var det ein draum!

 

 

 

#draum #bankibordet

4 kommentarer
    1. den drømmen hørtes mer ut som et mareritt,godt det bare var en drøm hi hi ,nei Stryn får vi ikke dra til ,da blir vi satt i karantene ,iallefall ville min mann blitt det siden han er på jobb,får kose oss hjemme i finværet

    2. Uffameg.. det var litt av en drøm, eller alt for mye av en drøm, er kanskje mere rett. Jeg har faktisk opplevd vannskade i hjemhuset, der vi bor nå. Det var grusomt……

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg