drømmer du?

TENK OM..

Det var det bloggeren FRODITH la ut for litt siden…

Om vi var slik eller sånn, ja rett og slett om vi var noen andre, eller født i en annen tid eller hadde gjort slik eller sånn og sett annerledes ut, ut ifra valg vi gjorde.

 

 

 

Tenk om jeg var en “lady” med flotte hatter og store øreringer og bare gjekk på shopping og tè-selskap…

Eller i et rockeband???  Rockestjerne!

Og jeg husker meg selv som tannløs 6,5 åring og første dag på skolen….
Den røde ranselen på ryggen, men jeg hadde ikke musefletter… Den svarte og flotte katten “Morre” var med på 1. skoledagsbildet….

Og jeg drømte om å bli filmstjerne som Ingrid Bergman eller Elisabeth Taylor..

Tiger er et av mine favorittdyr – men jeg liker ikke sirkus og dyreparker….
Jeg vil at dyrene skal få være fri – så dyrepasser vet jeg ikke…

Eller tenk om jeg var en cowboy eller sjørover….
En rallar som havna på bygdene og stabla steingard og laga vei, en sjørøver som seilte med den flotteste skuta på de syv hav, eller snekker som reparerte og bygde hus..

Nei, det kan flamme rundt meg som bare det, men jeg tror jeg blir “bare” meg jeg.
Det er action nok det til tider 🙂

 

Men jeg har drømt mye – dagdrømt meg gjennom Tuppen og Lillemor – Hjerterevyen – Det Sanne –  Romantikk og filmer som gjekk på TV på 1970 tallet 🙂

 

Drømmene – de har vi uansett 🙂

Drømmer du??

Har du lest Tuppen og Lillemor eller noe av det andre?

Tenk om….

 

 

#tenkom #tuppenoglillemor #hjerterevyen #romantikk #drømmerdu #snapchat #drømmer #dagdrømmer

 

(snapchat har mange artige forkledninger til tider)

16 kommentarer

Siste innlegg