ikkje alle fortjenar dei gode orda
eller…
av og til kunne du tenkje deg å seie:
“du din sjuke jævel”
men du gjorde det ikkje, og du gjer det ikkje….
ikkje høgt…
du gjorde det no
du skreiv det ned
då fikk du sagt det, på ein måte
ikkje sant
og hjalp det
du veit ikkje
for det kjem igjen og igjen
du din…..
fordi du var det…
du laga piggtråd rundt eigendomen din
du din…
Mette Josteinsdatter Kvalsvik
10. februar 2026
#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt
6 kommentarer




Godt skrevet. Mange som har piggtråd rundt “eiendommen” sin også 😛
Tusen takk!
noen ganger er det godt å si det høgt
Ikke sant…
Kunne med hell vært skrivi av meg også….. flott….❤️
<3 <3 <3