duger…

 

Eg tek meg saman og tek meg saman og tek meg saman
Hadde du berre visst kor mykje eg tek meg saman
Og kva det kostar

Det er ikkje godt å forklare eller vise
På utsida ser alt berre perfekt ut
Alt ein kan klare med eit smil på “nesten skeiva”

Det heng so å seie på kanten av stupe til tider
Men det heng i hop
Limet held så vidt
Det indre lime

Klaska på med både eine og hint dei dagane det trengs være meir sosial enn ellers
Og litt farge i kinna og augemaling og lepestift… jau då ser ein mesta “frisk ut”
Kortstokken rasar når eg går inn døra

Hjelp meg opp trappa… nei eg klarar det sjølv
Må klare det sjølv om eg skal klare dagane og framtida
Ein vil sjå noko lunde ut, ikkje sant
Vise at ein duger sjølv om ein ikkje duger lengre

Duger….
Kva duger ein til
Duger til å gå heime…
Duger til ingenting…
Duger til å gå rundt med “smerte”
Duger til å utnytte systemet
Duger til…
Kva…
Eg tek meg saman

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
12.11.2022

 

 

#duger #tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

8 kommentarer
    1. Det burde ikke være sånn. Håper du blir bedre med operasjon <3 Ja, føler innimellom at jeg må ta meg sammen mye jeg også. Ikke så mye fysisk kanskje, men mange ganger mentalt… i forhold til ting jeg kjenner jeg ikke VIL, men må…Igjen og igjen…

    2. Jeg pleier å si at “jeg orker ikke å se så dårlig ut som jeg føler meg”. Så ofte pusses det litt på hår og fjes, rett og slett fordi det føles bedre! Lag deg en fin søndag 🙂

    3. Føler med deg her, og synes du er dyktig til å være positiv! Men det går å lure andre med litt sminke og det å pynte seg litt. Men hjemme igjen, er det jo som det var……..Håper ting blir bedre for det etter hvert. Diger klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg