eg saknar deg..

 

Eg trur eg grein dĂĄ eg vakna
Draumen var sĂĄ verkeleg
Der du sa at eg mĂĄtte kome, fordi du skulle vise meg noko
Og at det berre var for å villede dei andre – du ville sei at du bryr deg – at du ikkje har gløymt
Og eg fall rundt halsen din og grĂĄt mine modigste tĂĄrer
Eg saknar deg ogsĂĄ, grĂĄt eg stille
Slik stod vi litt, før det var nok, og vi gjekk kvar vår veg
Og eg vakna
Med tĂĄrer i augene og ei stor sorg innvendig
Fordi eg forstod det berre var ein draum
Vi hadde ikkje komt noko nærare kvarandre
Gamalt vennskap rustar aldri
Noko er slikt som går rett i hjarte og anna “faider” vekk
Vårt vennskap var så spesielt og nært at det aldri forsvinn frå hjerna og hjarte
TĂĄrene renn mens eg skriv
Saknet er der, men livet gĂĄr vidare
Ikkje alt kan reparerast, tydeligvis
Ikkje alt er forstĂĄelig, tydeligvis
Men at det var noko spesielt, det er tydelig
Det ligg i hjarte, langt ute på kanten og djupt inne i hjarterøtene

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
16.09.22

 

 


#tankerblirtilord #mineidkt #etdiktomdagen

9 kommentarer

Siste innlegg