eg vil..

PÅ TUR OPP
mørdarbakken

Ja den heiter det, denne bakken ein får opp pulsen i
Er det bratt og tungt oppover – må ein bremse og sjå seg føre i nedoverbakken – og i allefall ikkje skli eller dette…
Men pulsen kjem!
Og det er berre lekkert
Det er godt trim det, å kjenne at pulsen dunkar og vi pesar litt

Det er i motbakkar det går oppover!

Og så vakkert det er ute no
Alle fargane som eksploderar rundt oss
Og utsikta!

Den fantastiske utsikta mot havlandet Herøy 🙂
Himmelen og skyene og sola lagar vakre sjateringar og fargespel mot fjellheimen

Eg vil kome meg både opp og ned denne bakken sjølv om det til tider kostar litt meir
God helse er ikkje gratis
Ein må gjere noko sjølv – og bevegelse er alfa og omega for ein god kvardag


Phu!
Ein pust i bakken rett og slett

 


Denne prinsessa og turvennen… så vakker!

 


Vi kom oss både opp og ned bakken uten knall og fall av noe slag
Det gir styrke å oppnå et mål som i dag

Langt nok og bra nok!

10 kommentarer
    1. Den ser seig ut den bakken der.😨
      Godt at du har med deg så fin turkompis.🥰
      Veien var godt tilrettelagt og fint holdt vedlike.🤗
      Nyt kvelden etter en slik tur.🤩

    2. Supert – den naila du! Ja, det er i motbakke det går oppover! Jeg håper beinet mitt snart er friskt igjen – nå er det nemlig ikke så greit å gå oppover…..! Og det er jo det som er den vanlige treninga mi….. 🙂 klem

      1. Og det er det som er vondt også… den oppigjentreninga når man har fått seg en smell…. :-/ Krysser fingre for at det blir bedre og bedre dag for dag og at ingenting alvorlig har skjedd…. skulle du tatt rtg (røntgen) ?? 🙂 klem

        1. Ja, opptrening er no herk! Jeg blir bedre og bedre, så jeg tror ikke det skal være nødvendig med rtg. Nå kan jeg gå opp og ned trapper, og raskere og raskere – og jeg kan snart ligge på “alle sider” som før. 🙂 takk for at du bryr deg om – klem <3

          1. Huff ja… det å ikke kunne ligge på alle sidene… 🙁 Jeg vet du har det vondt gode du…. men heldigvis går det over! God bedring fortsatt og take care 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg