egenpleie…

Reklame | GARNIER Skinactiv LÒREAL paris

ANSIKTSPLEIE

 

Jeg er egentlig ikke så flink til å stelle huden min…
Ansiktshuden..

Men, jeg har funnet de kremmene som fungerer for min allergiske hud…
For det meste av kremer til ansikt der ute,
kan jeg IKKE bruke…

 

Lòreal sitt merke kan jeg bruke – og jeg kjenner det gjør godt for huden.
Og jeg bruker øyekremen også.

 

 

 

 

 

Det hender at jeg tar en ansiktsmaske – og da bruker jeg Garnier sine..
Føler at de hjelper litt 😀

 

Og denne peelingen er også god som enten maske eller bare skrubb-krem.

 

Joda – litt må man passe på huden i ansiktet – og jeg forsøker virkelig.
Men er sløv med sminkefjerning og slikt – og jeg sminker meg jo egentlig minimalt også…
Men bruker WIPES fra Garnier 🙂

 

Bruker du slike kremer og masker??

 

 

#Loreal #øyekrem #ansiktskrem #ansiktsmaske #garnier #hud #ansiktspleie

4 kommentarer
    1. Jeg har aldri brukt noe som helst nesten, før nå……! Fikk en rensekrem av prinsessa til morsdagen, og veiledning og bruk av dagkrem osv. Alle produkter fra Foreverliving. Så nå er jeg faktisk flink. Sminke meg gjør jeg vel stort sett bare på 17.mai og julaften – og nyttårsaften…. og hvis jeg skal noe spes, noe jeg nesten aldri skal…..! Hihi, naturlig skjønnhet da lissom! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg