egenskaper8 kommentarerPosted on 08.11.2019 kl. 08:25 “Jeg tror at jeg vil sette godhet høyestav alle menneskelige egenskaper.” Roald Dahl #menneskeligeegenskaper #roalddahl #godhet #egenskaper #blogg #fredag8 kommentarer
Det var kjempefint sitat, og det er egenskaper jeg også setter høyt hos mine medmennesker 🙂Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene Reply
Ingen dårlig egenskap, som jeg føler mye i disse dager, ikke minst fra deg 🙂
<3
veldig fornuftig :=) ha en fin dag da
Tusen takk og i lige så til deg 🙂 GOd helg!
Det var kjempefint sitat, og det er egenskaper jeg også setter høyt hos mine medmennesker 🙂
Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene
God helg tilbake til deg <3
Fiiiint… God helg og klem til deg <3
God helg tilbake til deg!