elskar deg

 

 

Eg elskar deg
Ja eg gjer det, elskar deg
Tenk at eg er sĂĄ heldig, og kan seie: Eg elskar deg!
Du og eg, eg og du
Oss to!
Å elske nokon er ein fantastisk følelse
Kjærleiken til eit anna menneske, gi og få
Leve saman og respektere
Det er ei glede større enn mykje anna
Større enn sjokoladehjerte
Ja, større enn det meste
Eg er stolt av ĂĄ seie det, og eg kjenner det boblar innvendig
Eg elskar deg!

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 


#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

 

Ă… elske noen, definisjon kopiert fra nettet:
Forelskelse er en sterk følelse av tiltrekning og fiksering mot noen, mens kjærlighet innebærer å føle seg nært bundet til noen. Alle som har følt at de virkelig elsker et annet menneske vet hvor fantastisk det kan være. Du kjenner kjærligheten i hele kroppen og får lyst til å rope det ut til hele verden.

11 kommentarer

Siste innlegg