en ende

Det går mot en ende
Ja, for mange av blomstene og plantene, ute
De faller om, visner hen
Men noen strekker seg fortsatt mot lyset og sola

 

Blodbeger holder på å lage seg frøkapsler – og jeg håper jeg får fanget noen i rett tid
Må bare følge med

 

Frøene fra Tyskland kommer også med vakre farger ennå –
men synger nok på siste verset

 

Solsikkene jobber med saken!

 

Og jeg har fått sukkererter!

Om de blir spiselige er jo en annen sak 😁

 

Og etter råd fra bloggeren Fruensvilje, har jeg klippet og ribbet tomatplanten for blader, og gitt plass til vekst av de tomatene som er der allerede, og det hjelper

11 kommentarer
    1. her var det foortsatt mange fine blomster ,og sukkerertene er best nå før det blir store erter inni ,så du kan plukke dem nå :=) jeg ville nok tatt blomstene på tomaten også for planten rekker ikke å lage flere tomater som blir modne ,sånn er det bedre dei som allerede er der blir modne ,men det hjelper å ta bladene også ja ,jeg må nok høste mer mynte i dag så er det barnebarn bursdag i ettermiddag

    2. Oi du begynner å få røde tomater – så moro <3 ja, det synger på siste verset med blomster nå altså – mine "tok kvelden" da det siste styrtregnet kom! Gode klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg