en helt vanlig søndag… ?

SØNDAG

 

Den er ikke helt vanlig..
For, det er jo farsdag!!

 

 

Jeg er ikke den helt store tilhengeren av disse dagene som butikkene tjener tusenvis av kroner på…   “kjøpepress” om du vil….
Men, jeg syntes at C fortjente bĂĽde kake og en liten pakke denne dagen, for han er jo far!
SĂĽ da blei det det; kake og pakke!

 

 

Men, det blei jo også TUR denne søndag formiddagen 😀

Og turen gjekk til
OSNESSANDEN
i Ulsteinvik

En nydelig formiddag.

 

 

 

 

 

 

#rullestein

 

#smilestein
#smil

 

Så var det hjem til C og spise kake og drikke kaffe…
Lage middag, som denne dagen var WOK – med laks og rømme 😀

Sü kjører denne dama og hunden hjemover.
Hjem for ĂĽ pakke ut og forberede en ny uke.

Det er på hjemveien alt snur seg litt på hode…

Jeg für problemer  med venstre øye.
Masse prikker og streker og buer (svarte) siger over øyet og forstyrrer synsfeltet.
SĂĽ plutselig kommer det lysglimt.
Lysglimt som en halv sirkel fra venstre…
Og det blir verre og verre…
Jeg kommer meg hjem og pakker ut…
Når jeg skal bøye meg, eksploderer det nesten i øyet, av lys…
Jeg roer ned bittelitt til, men det gir seg ikke og jeg ringer legevakta…
Jaja…
Jeg für ikke kjøre, sü broderen kjører meg til Garnes og der stür C og venter, og han kjører meg til Hovdebygda der Legevakta er.
Derfra går turen til Ålesund sykehus…
Ferge Solavågen – Festøy…

Øye poliklinikken der…
Masse forskjellige dråper på øynene…
De ser blod/blodutredelser – ingen rifter men muligens at noe er på vei å løsne… ja jeg vet hva det er …

 

 

#storepupiller

Hadde det vert en rift hadde de der og da brukt laser… laser-damen stod klar!
Men det var ikke det, og jeg skal se det an, har henvisning liggende, og tut og kjør om det endrer seg…

Det er bra ekkelt når det er noe med øynene…

 

 

GOD MANDAG!

 


Og nå må fulene få mat 😀

#øyne #søndag #farsdag #osnessanden #enheltvanligsøndag #fotoglede #hundenLeia #sandstrand #himmeloghav #novemberlys #noemedøynene #lysglimtiøyne #skyggeriøyne #farsdagskake

16 kommentarer
    1. Kjempefine bilder du har tatt 😊

      Huff da! Håper de finner ut av hva det er med øynene ❤❤❤ Riktig god bedring ❤❤❤

      Ikke morsomt nür noe er i veien med øynene vüre.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Oi. Det har skjedd mye pĂĽ kort tid. BĂĽde feiring, tur og sykehus. HĂĽper at det ikke er alvor. God bedring. Bra at du har fĂĽtt behandling med en gang.
      Fine bilder.

      1. Tusen takk! njaaa…. har veldig tĂĽkesyn og masse skygger pĂĽ øyet og det er slitsomt og lysglimt til og fra…. har kontaktet sykehuset igjen bare for ĂĽ fĂĽ forstĂĽelse for hvordan jeg skal forholde meg… Øyenlegen jeg hadde fĂĽtt beskjed om ĂĽ kontakte ville ikke ta meg inn da han ikke hadde noen papirer pĂĽ meg…. sĂĽ da venter jeg pĂĽ telefon fra sykehuset :-/

    3. En sĂĽ koselig søndag fra starten av – og sĂĽ bra at dere setter sĂĽ pris og stas pĂĽ hverandre! Men sĂĽ var det det med øyet da – sĂĽ ekkelt! FĂĽr hĂĽpe ting gĂĽr seg til nĂĽ – du skal slippe noe mer pyton syns jeg! PĂĽ tide ĂĽ bare ha det supert! Klem <3

    4. du fikk en büde fin og litt skummel søndag ,fin dag med C og det er bra ,men opplevelsen med øye hørtes alt annet enn bra ut ,krysser fingrane for att det ordner seg uten opperasjon da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg