ensom?

 

Bloggerne Solliv og Frodith skriver om ensomhet…

ensom-alene-ensomheten

Og det er nok noe vi alle kan føle på innimellom ❤️

Både dyr og mennesker

 

Jeg søker ensomheten ute på Flø i dag – for å søke stillheten og roen i naturen 🌼

Alenetid

Hente energi 💚

Jeg føler meg ikke ensom – takk og lov 🧡

Bare tappet for krefter

 

Hit men ikke lenger 👍

På tide å snu…

Her er det godt å være 💚

Naturens skjønnhet og styrke gir meg energi,  på sikt 🤸‍♀️

 

Hei på deg 🌼

Det er rart å gå her uten prinsesse Leia 🐕❤️

Nå bryr ikke kyrne seg det spøtt når jeg passerer de 🚶‍♀️ De er bare nysgjerrige – også kan jeg prate med de. Gi de koselige kommentarer 🐄  mømømøøøø

 

Også er det godt å komme hjem til en som forstår 😅 Ja man lærer seg etterhvert hva kroppsspråk og blikk betyr 🙈😄 Og sånn er det.  Litt alenetid er medisin for iallefall meg ❤️

Restitusjon – selv om jeg ikke helt får med meg hva utløseren for nedturen er… men sliten av nervesmerter og andre smerter er trigger nok…

og være PÅ og skulle ordne og fikse og se alle,  er en annen trigger ❤️

Det er noe med å se seg selv sist? Bare alle har det bra?

Da er det på tide med en bitteliten “meg-tid”

Stå deg vel 💚

11 kommentarer
    1. Vi trenger litt egentlig, og om en blitt tømt for energi ved slike turer, så får ihvertfall hodet nytt påfyll, og kanskje litt energi.
      Fine bilder, men rart å ikke se Leia på noen av dem. Koselig å prate med kuene 🥰
      God ettermiddag. Klem ❤️

    2. Gode tanker <3 Godt å komme hjem og at man ikke er ensom i tillegg…
      Men godt skrive ned og tenke tanker over dette, for mange sliter. Og de som sliter aller mest. Vil nok tie det bort, igjen og igjen og da er man låst på en måte.
      Klem..

    3. Jeg tror det er godt for deg med masse Mette-tid. Alle trenger litt alenetid innimellom. Nydelige bilder fra turen din! 😊

    4. Noen ganger får vi påfyll av å være sammen med andre…Og noen ganger får vi påfyll av å være alene. En kan i blant føle seg mer ensom blant mange enn når en er alene. Jeg trives stort sett godt i eget selskap – og derfor må jeg være bevisst på at jeg OGSÅ trenger å være sammen med andre – ikke bare surre i mitt eget i mange dager i strekk. Leste innlegget om at du hadde mistet Leia. Skjønner godt at du savner turfølge av din firbente venn.💜 Det kan være godt å ha en turkompis uten alltid å “måtte” snakke. (Men det er sjølsagt også mulig å være sammen med andre – og bare tie uten å tale…)

      1. Ja det er fint å tie uten å tale – sammen med andre… Jeg kan det— ikke alle kan det og synes det bare er kleint 🙂
        Tusen takk for din fine kommentar, Kari! Håper vi sees mot høsten! klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg