er det bare meg…..??

 

Man kan få “vårslapphet”………
Men nå lurer jeg jammen meg på om jeg har fått rett og slett det som kalles “sommerslapphet”…..

Jeg er helt ute å kjøre……….
Med tretthet og med smerter………….
Helt blåst av banen.
Jeg som ikke bruker ligge på sofaen, ligger nå på sofaen HVER eneste dag…..
Men det smerter så pass mye at jeg ikke klarer ligge veldig lenge – men en time har det blitt – også i dag.

Null energi å hente.
Litt slik HELT TOM……

Henter meg inn igjen……….
Men du verden dette er slitsomt……………

Håper denne “sommerslappheten” er raskt forbigående……………

Enten det eller så må været snu……….
Få skikk på sommeren igjen!

Gjeeeeesp…………….

 

 

 

#sommerslapphet  #slitsomt #slapp #sommerslapp

8 kommentarer
    1. Ja, få skikk på sommeren igjen stemmer jeg for. Alt av smerter kom tilbake når været kjølnet og ble supervått igjen. Og selv om vi har hatt et par dager med sol nå, så er det ikke den store varmen, og hjelper så lite.
      Ta godt vare på deg selv, og ta den strekken når du trenger den. Det er viktig det ♥

    2. Hmm – det er trasig! Kjenner ikke på noen slapphet nå, men er jo ofte sånn innimellom…..! Nå nyter jeg min første alene-bobiltur! Gode klemmer <3

      1. Ja akkurat den forstår jeg 🙂 Og det er godt å høre at du har energi! Det kommer seg nok her også……. bare at kroppen reagerer på lavtrykka…. klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg