er du heldig…

 

 

Tenker du over hvor heldig du er
Hvor heldig du egentlig er
Uansett hva du har eller ikke har
så er du heldig…
Går det an å tenke slik
at uansett er man heldig
Være takknemlig over livet som er
Det som er her og nå
Ikke tenke på det som kunne bli
Ikke drømme om noe annet
Ikke ønske slik eller sånn
Bare være fornøyd
Det går ikke det…
Eller går det
Jeg vet ikke
Skulle ønske…

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
13.09.22

 

 


#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt #bareværefornøyd

4 kommentarer
    1. Jeg mener det går an. Men det er i MITT liv. Jeg kan ikke si for andre 🙂 Jeg er fornøyd med det jeg har, og er. Gidder ikke tenke hva hvis osv…. 🙂 God klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg