eventyr og mestring…

EIKA
VED EIKSUND

Det er så fint å rusle denne/disse turene – og i dag gjekk vi AV stien og inn på smalere sti – nysgjerrig som jeg er…. og det blei en fin avstikker – muligens til Vassnakken… så ikke noe skilt der 🤔😃

Er dette VASSNAKKEN?  hmmm  da har vi i allefall vært der!
😀

Vi gjekk nesten til endes – Søre Eika – men avstikkeren gjorde at jeg fant ut det var lurest å snu
Sliter med denne svimmelheten og nummenheten – alt tar tid – også dette med bevegelse
Selv om jeg vil så mye – må det av og til begrenses
Og jeg kjenner det jo godt på kroppen om jeg må snu, selv om jeg som regel trosser den følelsen

Turen er vakker og i dag var det enormt ute
De fantastiske fargene som strømmer mot oss – som i et eventyr
Det å være ute – nyte naturen – ta inn stillheten
Det gjør så godt for kropp og sjel
Mestringsfølelsen

Rett og slett et eventyr ute i naturen for oss
Fantasien løper løpsk 🤩
Det er så vakkert!
Meg og hunden ❤️
Heldige oss 🧡


#Eika

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg