filter

Skal skal ikke…. trene

Selvfølgelig skal jeg trene!

Det er så viktig,  og gjør så godt, men i dag var der bittelitt motstand før jeg kom meg avsted 😅

Jeg ser litt mer sliten ut uten filter 🙈🤣 Men du verden,  jeg har jo trent spinning 30 minutt, roapparat 5 minutt, trening for skuldre x 3 og yoga-uttøyning på matte 😃

Det er denne treningen jeg gjør hver gang – som regel 😊

 

I dag, i “childspose”  begynte jeg nesten å gråte, av takknemlighet 🙏

Takknemlighet for trening som gir meg den ekstra styrken for å mestre dagene ❤️

2 kommentarer
    1. Jeg syns du ser flott ut, kjempeflinke du 🥰 og jeg skulle så inderlig ønske at flere slutta å legge filter på når de posta bilder av seg sjøl. Veit folk som ser så blankpolerte ut på bilder at ikke engang små unger har så glatt hud, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg