midtvintersdag – fire plussgrader i lufta

 

 

I dag er det midtvinters-dagen 😃

Midtvinterdagen var opprinnelig en offerfest som fant sted ved første fullmüne etter vintersolverv, eventuelt første fullmüne etter første nymüne etter vintersolverv. Dagen ble etterhvert fastsatt til solkalenderen i stedet for münekalenderen, 28 dager etter vintersolverv.
Kopiert fra Wikipedia 
Fredagsbadet i boks 🌊
Fire plussgrader I lufta
Åtte eller ni grader ish i sjøen – om ikke lavere 🏊  Kulden bet fra seg, så kaldt var det okkesom 😁
Herlig boost inn i dagen !
Regn i lufta, grått og tungt, men herlig med saltvann på kroppen 🙏
Så er det resten av dagen igjen 😊
Stå deg vel ❤️
10 kommentarer
    1. Fantastisk…du bader og bader og gir ikke opp….Vakre bilder og flotte bilder av deg og fin genser..Med hjerter. Var det ikke den du lagde litt mønster i det fri? Fin <3 Flotte bilder pĂĽ
      veggene.
      Herlig innlegg å lese, jeg ble GLAD 🩷💜

      1. Tusen takk for så gode ord 🥰 Genseren skulle C få men den blei litt stram i mønster strikk-delen, og blei ikke fin herregenser så jeg sydde den inn til min størrelse og sydde i de rosa linjene for å freshe opp litt. Fått mye skryt for denne genseren 🤩
        Jeg bader pĂĽ jeg! Klems

    2. 4 plussgrader i lufta….. jaja, jeg fikk ikke lyst til ĂĽ bade, men jeg beundrer deg at du gjør det altsĂĽ! 🙂 fine bilder og fine du! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg