fleire draumar…

 

Eg må sei at eg no til dags blir dårleg av nyheitene..
Pga han som sit i USA og bestemmer.

 

Draumen i natt:

Ei folkemengde skal ta i mot ein ledar, og vi står der med t-shirt som har eit flott bilde på venstre side.
Halde avstand er nøkkelordet.
Ein meter!
Ledaren med følge kjem inn, og går direkte mot meg.
Det er presidenten i USA.
Eg ryggar.
Han vil sjå t-shirten med det flotte bildet, og nokon prøvar ta av seg t-shirt så han kan få sjå den.
Men han går rett på meg.
Eg ryggar.
Han kjem så nært på meg at han set peikefingar på brystkassa mi, og eg ryggar.
Han trakkar meg på høgre fot, men eg kjem meg unna.
Han går vidare ei runde og eg ser meg rundt om ikkje nokon fekk med seg det som skjedde…
Nokon har sett det..
Ingen seier noko.
Så er han på veg tilbake i romet og ignorerar meg.

 

 

#draumar

12 kommentarer
    1. Ja….det er mye vi drømmer. Både gode og stygge drømmer. Håper de gode blir virkelig og de dårlige bli bare i drømmene.
      Ha en fin dag!
      PS. Ser ikke tv og jeg får ikke mye av nyhetene:)

    2. Ekkel drøm. Og jeg er også lei nyhetene når denne mannen dukker opp. Blir jo helt matt av alt idiotisk, (for å si det pent) han lirer av seg, og gjør. Får bare håpe de vet sin besøkelsestid under valget der nå. 🙂
      Ønsker deg en god dag Mette. Klem 🙂 <3

    3. Æsj – en ekkel drøm! Ikke så rart om vi drømmer om han der….. hmmmm….. han er helt sprø syns jeg…. Godt det bare var en drøm iallfall! klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg