Av og til bare er du der
uten at du egentlig er der,
til stede, selv.
Du ser ting skjer, og passerer,
uten å være i det.
Du flyter på utsiden,
og ser inn.
Uten å kunne påvirke
Bare en tilskuer til eget liv
Mette Josteinsdatter Kvalsvik
27. Juli 2024
#minedikt #etdiktomdagen #tankerblirtilord
4 kommentarer




Å flyte gjennom sitt eget liv er bra, tror jeg <3
Ja det tror jeg også 🙂
Godt sagt…
Du er en mester med ord 😀😀
Tusen takk gode du <3 Setter så pris på dine tilbakemeldinger 🙂 Lag deg en fin fin torsdag videre klems