følelse av vår


Et av mine favorittfjell
Ett av mine favoritt-steder
Med mange turmuligheter
Og det er lykke å komme opp her nå, etter vinteren
Så herlig!

Vi går mot Hasundhornet, men stopper ved Hestelegda/vindpølsa –
og går ned til grusveien igjen derfra
Hasundhornet får vente til en annen gang

Men turen, så lekker,
og vårfølelsen bare siger på
Det lukta bål
Veldig fin tur i lag med C i dag

lykke

 

 


Ulsteinvik bak der


Ser mot Hareid


Der nede ligger flotte Ulsteinvik

 

Det går ikke å kjøre opp grusveien før i midten av april – det er bom langt nede – så det vart et stykke på grusvei før vi kom inn på sti oppe der man ellers kan parkere.
Ryggen min tålte ikke mer enn det vi gjekk,
men det blei jo hele titusen skritt da –
men det tror jeg er regnet fra jeg stod opp tidlig morgen 😀

Uansett,
tur har vi fått –
så nå kan vi bare nyte resten av dagen

God lørdag til deg!

10 kommentarer

Siste innlegg