fĂžr neste storm

LAVTRYKK I KØ




Det er mandag – ny uke og nye muligheter.

Tur til 
GOLLENESET FYR 
med hunden Leia.


Og det blÄÄÄÄÄÄÄser






VÊret mÄ en bare ta med godt humÞr

..
Kle seg godt og bare stÄ i det.

 

Se sÄ grÞnn og flott!

 

 

 

 

 

 

Jeg er litt redd de skal komme og stange oss ned

.
Men de holdt seg pÄ avstand.

 

 

 

VÄt vÄtere og vÄtest.
Rett og slett vÄtt ute!

 

 

 

 

 

 

 

 

Sjellsanden gjemmer pĂ„ mye flott 😀


Og sauen er nysgjerrig den


.
Fþlger med fra hauen sin 😀

 

 

 

 

#mandag #selfie #hundenLeia #utetid #vindihÄret #sau #sjellsand #godesko #vanntettesko #salomonsko #utetid #fitbit #hundogmenneske #foto #natur #fotografering #hobbyfotograf #lavtrykkikÞ #vind #regn

10 kommentarer
    1. Her er det jo ganske mye sol og mildvĂŠr om dagen..og deilig er det..Men vĂŠret fĂ„r man ta som det kommer.. blĂ„ser nok karftigere der du bor en det gjĂžr her nĂ„r det blĂ„ser… SĂ„ litt skumle ut di stĂžrste der ja..hadde holdet meg pĂ„ god avstand ja… Fine bilder av deg og Leia i vinden <3

    2. sÄ fine bilder,ser nesten ut som att du rakk turen uten regnbyga :=) er det en flokk med vÊr dette ? eller ser sauen lik ut med dei flotte horna,nydelige dyr er det og ja masse vakkert under skjelsanden hos dere

    3. Dere har et skikkelig fĂŠlt vĂŠr om dagen! Hmmm – store regnskyer og vind pĂ„ vĂŠrmeldinga over dere….. god klem og takk for fine bilder <3

    4. Flotte bilder av flotte dyr 🙂 Og mye annet fint. Skulle likt Ă„ gĂ„ tur der jeg 🙂
      Salomonsko ja, jeg har et par jeg ogsĂ„…mine er grĂ„grĂžnne, og jeg fĂ„r sĂ„ enormt gnagsĂ„r at jeg kan ikke bruke dem. Har ikke funnet noe annet dyrt jeg kunne vurdere Ă„ prĂžve. Det er leit Ă„ kjĂžpe sko man ikke kan bruke, og det er jo umulig Ă„ vite det pĂ„ forhĂ„nd, fĂžr man har gĂ„tt litt i de.
      Gleder meg til flere turinnlegg fra deg 🙂

      1. Tusen takk va 😀 SĂ„ synd at skoa ikke passer foten din 🙁 Men det finnes sĂ„ mange gode sko-merker 😀 HĂ„Ă„per du finner noe som passer!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg