fĂžr stormen..

ONSDAG

 

Og man henger seg litt opp i hva vĂŠrmeldingene sier i disse tider, inn mot vinteren.
En storm er pÄ vei

Jeg skal pĂ„ kveldsvakt – og tenker allerede nĂ„ pĂ„ hvordan det blir Ă„ kjĂžre over broen pĂ„ hjemveien..
Jepsipepsi – fyker vel over 😀

 

 

En runde rundt i bygda for hund og menneske.

 

I regnet som til stadighet faller ned, stÄr #hanen rak i ryggen ved #naustrekka i bygda.

 

 

Paraplyen er godt Ă„ ha med om regnbygene kommer fykende og man slipper da Ă„ fĂ„ masse regn i ansitket hele tiden 😀
OgsĂ„ er den fin Ă„ ha med i fotoshooter da 😀

 

 

 

 

 

SĂ„ er det bare resten av dagen 😀

 

STÅ DEG VEL!

 

 

#utetid #bygda #mensviventerpÄstormen #fotoglede #paraply #onsdag #utpÄturaldrisur #natur #hundenLeia

8 kommentarer
    1. paraply er godt Ä ha ja bare vinden ikke er for sterk sÄ den vrenger seg :=) jeg skulle absolutt gÄtt en tur jeg ogsÄ ,men etter flere dager med maling har jeg hodepine ,sÄ det orker jeg ikke i dag , sÄ fÄr eg se om eg orker Ä hive meg pÄ den inste stuen nÄr mannen har listet og vi har ryddet spisestuen igjen :=)ha en fin kveldsvakt

      1. Ja i Ă„r vrengte paraplyenn seg, men denne er gammel sĂ„ da gĂ„r det bra 😀 NĂ„ fyker jeg snart avgĂ„rde til en dagvakt 🙂 klem

      1. Ja nĂ„ er stormen begynt Ă„ dabbe av hĂ„per jeg – og jeg fyker snart avsted til dagvakt 😀 klem og god dag til deg <3

    2. Ja her er vi klar for storm…. Men regner med at vi er ganske sĂ„ beskyttet mellom fjellene her.. men vi fĂ„r se. 🙂 Takk for flotte turbilder og lykke til der i vest 😀

      1. Takker! Ja hĂ„per det er over for det meste nĂ„….. men jeg fyker snart avgĂ„rde pĂ„ en tidligvakt, og vinden hĂžres fortsatt 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg