forfedre..

 

 

 

Eg tenkjer av og til pĂĄ mine forfedre
Mi slekt på farssida – der farmor døde alt for tidlig
Mi slekt på morssida – der mormor “lånte” vekk mi mor til si syste
Mine forfedre…
Deira liv og deira gleder og sorger og alt slitet som fulgte med gĂĄrdsdrift og fiskeri
Deira kvardag utan straum og med ein utedo
Der alt var gjort med menneskelig kraft, nesten
Kampen om tilværelsen var eit faktum

 

Eg tenkjer på dei og skulle ynskje eg kunne site der og høyre deira historie
Deira`s tankar og  draumar, lyden av stemma..
Og foreldra til mine besteforeldre og deira foreldre der igjen
Slekt i lange rekker
Tilfeldigheitene,
nokon havna her og nokon der, og andre emigrerte til Amerika og forbi

 

Eg skulle sĂĄ gjerne
men veit at det ikkje gĂĄr
Berre minna er tilbake og snart forsvinn dei litt etter litt
Det er for gamalt og det er for lenge sidan
Mykje er jevna med jorda og mykje har ingen dokumentasjon
Eg tenkjer av og til pĂĄ mine forfedre
pĂĄ livet og deira reise

 

SĂĄ tenkjer eg pĂĄ dagen, notida og denne generasjon
Mine foreldre og meg og deg
Alt vi har mottatt, kva vi etterlater og forlater
Kva vi har oppnĂĄdd og kva vi har sagt
Har vi skapt noko eller berre øydelagt
Kva er mĂĄlet og kva gĂĄr tapt

 

I generasjonar  etter generasjonar
utviklinga er snart maks?
Kva dei gjorde og kva vi gjer
Kva lærte dei oss og kva tok vi imot
Og det vi har mottatt og sender vidare
Blir det motteke og vidareført
Eller er verdien lik null, slik som nåla er i høystakken

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen #forfedre #egskullesĂĄgjerne #dikt #livetogdeirareise

4 kommentarer
    1. god morgen ,ja vi skulle alle vært flinke til å skrive dagbok ,ikke bare på blogg men i en bok som kunne følge slektsledda :=)noen ting er av det gode å få høre,andre ting burde forblitt stille,men en ting hvet jeg og det er att vi alle tar med oss en arv endten vi vil eller ikke og den arven lever videre i generasjoner

    2. Dette er spennende lesing – og spennende ĂĄ tenke pĂĄ! Jeg skulle ogsĂĄ ønske at jeg kunne rĂĄdført meg og spurt forfedre….! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg