forskjellig

Ein dag med forskjellig innhold.

Morgentur med hunden og kaste litt frisbee og deretter var det gresset som måtte klippes, rundt huset 🙂

Og hunden til naboen stakk enda en gang av og kom ned i hagen vår 😀

hehehhe


Jeg elsker denne hekken og den har jeg plantet noen busker bak huset også, bare for fargen er så lekker.

Og dyra kosa seg i varmen.

 

 

 

Og når man har svettet i et par timer ute i sommervarmen, med en nyklipt plen – ja da er det på tide med egenpleie – en slik “bade-bombe” som jeg fikk av Sheida, kjæresten til Robert – og en ansiktsmaske som jeg fikk i julekalender for en stund siden 😀

Jepsipepsi!

Rosa vann iallefall – og deilig roseduft og olje for kroppen – og ansiktsmasken var også god 🙂

Har nesten blitt ny i dag   hehehehehehe

 

Så var det kaffe og prat med bestaste venninnen som også har ligget i influensa – og jeg tok med den nydeligstegulrotkaken fra Madelynn – på venninnebesøket – pluss en liten gave til den syke – sånt som er koselig å gjøre for de man er glad i 🙂

 

og middag – vegetar da jeg kom hjem.


Bare masse gode grønsaker;
poteter, gulrøtter, litt hvitløk, charlottløk, broccoli og purreløk pluss krydder og kikkoman og sweetchili – alt etter smak. Og en rømme-klatt ved siden av 🙂

 

Nå står Yoga for tur!

 

 

 

#onsdag
#plenklipp
#hundogkatt
#badebombe
#ansiktsmaske
#vegetarmiddag
#grønsaker
#fitbit
#trening
#MrSniff
#hundenLeia
#hundogkatt
#egenpleie

10 kommentarer
    1. Nydelig farge på blomstene, og koselige bilder av hun og katt 😀
      Fikk lyst på et roseduftbad jeg også men da må jeg bytte ut dusjen først 😉

    2. Flott hekk og koselig med dyra som koser seg i gresset.. nyter sommeren di også kanskje 🙂 Deilig med ei ansiktsmaske av og til..men går lenge mellom hver gang jeg husker på det.. Sommerklem fra Mjøndalen <3

    3. Se der ja 😀 Mye fra hjemmefronten i dag og med MrSniff i fokus 😀 I alle fall et stykke nedover i flotte bilder i innlegget 😀 En variert dag ja, det er det ikke noe tvil om 😀

    4. Du er flink å ta vare på deg selv også du….Sikkert lurt med sånn maske innimellom ja….Koselig med venninnebesøk…Da kan man løse verdensproblemer! hihih…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg