fortida

 

 

Eg kunne hatt eit heilt anna liv,  om eg hadde valgt annerledes den gongen
Men eg valgte slik, og sånn vart det
Og hadde eg valgt annerledes den gongen,  kven veit….
Eg er glad i det livet eg har i dag,  veit ikkje om noko anna
Men tanken kan slå inn av og til; kva om…
Hvis, om og men…
Korleis hadde det vore
Noko heilt anna, heilt sikkert
Tanken slår meg, og eg er takknemlig for det eg har
Mine flotte to, og livet eg har erfart på godt og vondt
Fortida kan spele inn av og til, men den høyrer ikkje til her og no
Det gjer eg og mine ❤️

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

6 kommentarer
    1. det er sant ,jeg tar meg også i lure innimellom ,hva om min pappa ikke hadde tatt og barna med og flyttet fra USA til Norge ,hva hadde jeg gjort der borte i dag da ,men jeg har også ett godt liv med alle miine så det kan jeg jo takke min far foor ,att han tok oss med og flytta

    2. Det er så sant, så sant, og til ettertanke for alle sammen 😊 Tenker på hvis ikke min skolevenninne fra året hvor jeg tok handel- og kontorlinje ikke hadde kontaktet meg i 1995 hadde jeg aldri truffet min fantastiske mann som jeg er gift med i dag.

      Rart å tenke på hvordan veier åpner seg.

      Ønsker deg en superfin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Så sant, Mette! Hender jeg tenker på …. hva hadde skjedd hvis jeg ikke…….! Ikke dvele for lenge – leve i nuet, med min lille familie… prinsessa og kjærsten, prinsen og svigerdatter og lillegutt….! Tror jeg er glad for sånn det er, jeg! KLem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg