fotfeste..

 

TORSDAG
Og siste dagen i mars 2022
Litt rart å skrive slik, for plutselig var eg usikker på om det var 2021 eller 2022….
Ah… vel noko med alderen å gjere det også…
Men..

Ein kan ikkje miste fotfeste sjølv om det kjem meir snøv….

 

 

Ein tur opp og over Gamleidet i Ulsteinvik er berre lekkert.
Kjem ikkje så langt allvegs, men det gjer ikkje noko.
Det er fint kvart eit skritt som går unna 🙂

 

Klarar du stå på hode?
Eg klarar det ikkje lenger… gjorde det ein gong..
Greit når snømannen kan det 😀

 

 


Urørt..

 

Rørt..

 

 

 

 

 

 


Forsøket på å lage ein flotte engel..

 


På returen var nederste del forsvunnet på oppned-snømannen… smelta?

 


Ja det var ikkje hunden Leia som var årsaka..

 

LAG DEG EIN FIN DAG VIDARE

 

#sistedagenimars #oppnedsnømann #ståpåhendenesnømann

12 kommentarer
    1. en kan ikke gi seg om det kommer snø nei ,jeg streika en halve dag da men så var jeg ute og gikk ,ja facebook sperra innlegget mitt (det ble en tuur alikavel ,den stridde imot retningslinjene ) ikke skjønner jeg det for jeg la bare ut bilder fra spaserturen min som jeg bruker ,ja ja dere ser det no på blogg.no da eller skrolle dokke ned på bloggsiden min :=) men jeg var ute i snøen da

        1. nei jeg skjønte ikke hva som var gale ,men jeg forandret en setning og posta den igjen den har dei ikke fjerna ,jeg fikk en lang liste over brudd på hva som var lov å skrive ,men jeg skrev jo bare om spaserturen min

    2. Så kule bilder, og jammen kan snømannen stå på hue! Aldri sett før, hihi….! Jeg kan ikke stå på hue lenger, tror jeg! Kanskje jeg må prøve????😄😄😄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg