framsnakke… bilder og tanker..

 

ALLE DISSE HERLIGE BLOGGERE!

 

 

Jeg liker å framsnakke…
Dele det gode jeg opplever i bloggverden, med andre bloggere og kanskje de som ikke blogger også.

Det er så mye bra her inne!!

 

 

 

Også oppdager man NYE flotte og spennende blogger innimellom 😀

 

 

Jeg er innom en del bloggere men ikke alltid legger jeg igjen kommentarer.
Og av og til har jeg lest flere innlegg av samme blogger og kommenterer alle på ett innlegg 🙂

 

 

Under her, vil jeg dele blogger jeg leser HVER ENESTE dag, og blogger jeg er innom av og til 🙂
Herlige og fargerike blogger!

 

DEDICAT

 

FRODITH

 

KARIDANSEN

 

EVASWINDOW

 

GRYENDE

 

 

KJERRINGTANKER

 

HVERDAGENFORMEG

 

BforB

 

HEGESLILLEROM

 

STAVANGERINMYHEART

 

 

SPISOGSPAR

 

DIXIROSE

 

ANNEBE

 

SOLLIV

 

FRUENSVILJE

 

 

UTIFRILUFT

 

NATHELESS

 

LADYAUGUST

 

MIDTLIVSKRISE

 

JANNENORDVANG

 

 

NINAUTENFILTER

 

MAMMAPÅHJUL

 

HAPPY

 

LILLASJEL

 

ISELIN RENEE

 

 

ANDREASVEINSDOTTIR

 

MIN MATGALE VERDEN  – følger henne på Instagram

 

ELIN SLÅEN  – følger henne på Instagram

 

MONAIRENS

 

HYTTEHJEM  – følger henne på Instagram

 

 

GALLERI TOMELI  –  HYTTEHJEM  –  følger henne på Instagram

 

 

 

Det er mange som er på Instagram –
og der popper det opp “mystory” og bilder ganske ofte –
og det synes jeg er like topp som bloggverden 🙂

 

 

Jeg liker meg i Instagram-verden 😀

 

 

Til tider –
ikke hver dag – er jeg innom de fleste.

Noen er jeg jo innom hver dag og er fast leser av 🙂

En glede å dele av eget og lese andres <3

 

 

Dele bilder og historier – oppskrifter og tanker…

 

 

Og alt man lærer og kanskje lærer bort – er med å bli løftet og kanskje løfter andre opp…
Det er det som er nøkkelen – løfte hverandre opp – heie på hverandre.
Ikke drive å snakke ned – sjikanere…..

 

 

Å blogge er å uttrykke seg på en eller annen måte.
Fortelle andre om ting du vil at de skal vite, se eller kanskje lære og få innblikk i.
Ytringsfrihet!

 

 

 

#framsnakke #bloggere #deleoglese #instagram #minebilder #fotoglede #snakkefram #løftehverandreopp #ytringsfrihet

12 kommentarer
    1. Takk for at jeg er en av dem. Du er også en av dem jeg leser fast. Jeg må innom i listen din som jeg har ikke vært innom. Du er snill og god Mette:)

    2. så vakkert innlegg ,og du er en raus og stor innspirasjonskilde :=) nei rakke ned på andre,skrive stygge komentarer det skjønner jeg meg ikke på ,kan ikke se gleden ved å ville være slik mot et annet menneske ,la oss være gode,skrive hyggelige ting og komentarer ,ja løfte hverandre opp jeg er helt enige med deg

    3. Tusen,hjertelig takk for fremsnakkingen ❤️😊 Takk for tipset, for det var noen få bloggere der jeg ikke har besøkt.

      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld ❤️😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    4. Vi leser mange av de samme bloggene, Mette – kanskje ikke så rart siden mange av dem er litt like oss….! Jeg var mye på insta før, men sjeldnere nå….! Men – jeg tar jo minst like mye bilder som før – og er med i to grupper på facebook der man kan legge ut bilder! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg