fredag, spa og ….

GOD MORGEN ❤️

Er så stolt av dette bildet jeg malte til Laila for mange år siden 😄 Det er noe med det når jeg sitter og ser og studerer det.

🌹

Ny dag og nye muligheter!
Det er uansett fredag, og jeg og storesøs Laila skal til Kløfta på SPA!
Bestillt for lenge siden, og så var dagen her
Ansiktsbehandling – og gjett om vi gler oss

😀

Tut og kjør og slapsete veier, men vi kom oss frem 🚘

Fikk lov å ta bilde av behandleren 😊

Vi hadde timer etter hverandre,  og jeg først 🤩

Ansiktsbehandling 👍

Ferdig!

Åh så herlig  – og tida gjekk for fort ☺️

Tror jeg kommer til å ta noen slike behandlinger i fremtiden også ❤️

Så sitter jeg og slapper av og  venter på storesøs som er inne og får behandling 😍

 

Fornøyde damer 😃

Stå deg vel inn I resten av fredagen

og forbi ❤️

 

14 kommentarer

Siste innlegg