fredagen

 

 

Jeg blir litt forvirret til tider…
Ang media – plattformene jeg bruker
Det skal ikke være enkelt
Jeg liker Instagram – og deler mye der
Bilder og slikt
Men nå har det kommet en knapp jeg ikke har kontroll på.. den var ikke der før!
Denne som spør om du vil dele innlegget ditt på FaceBook eller ikke
Og jeg vil helst IKKE dele det på FaceBook – og prøver trykke vekk det som er… men så glemmer jeg det – av gammel vane… og plutselig er det ute på flere plattformer
Hva er problemet?
Må trykke og aktivere den knappen hver gang jeg deler noe…..

Det er ikke noe problem… men i og med jeg er på nett egentlig nok… så tenkte jeg at jeg IKKE trenger fylle FB med mine instagram-bilder og innlegg…
Det var bare det… Så i går delte jeg fredagsbadet på Instagram, og det var ikke før delt, før det var på FaceBook… og jeg trodde jeg hadde kontroll!

 

Uanstt..
Fredagsbadet er i havn…
Kaldt men friskt og godt for kropp og sjel
Det viste minus En grad i bilen… kanskje pluss 4 i sjøen?


Det er stor flod

 

Jeg føler og kjenner dette er bra for meg
Det roer ned betente kroppsdeler for en stund
Kulde hjelper meg

Men jeg ser sliten ut – må jeg innrømme

Smertene sliter meg totalt ut…

Her er jeg uansett fornøyd og kald, på vei mot bilen

 


Når jeg er sliten, kan man se det på øynene…
Og, om du ser her, så “sjeler” jeg på venstre øye….
Fornøyd og sliten er vel ordet i sin rette forstand

Vi står på!
Jeg står på!

Det er lørdag!!

Stå deg vel så godt du kan

10 kommentarer
    1. her i huset har vi også oppdagen den nye fungsjonen ,men til nå har jeg husket å trykke på rett knapp så jeg ikke deler ,her må en være våken ja for hva og hvor en vil dele ,ha en fin dag ,en varm dag hi hi

    2. Jeg har også irritert meg over den knappen, for det ser faktisk ut at etter ei oppdatering de hadde må man klikke på den hver gang. Forhåpentligvis vil de endre det tilbake snart 🤔😊
      Ha en riktig fin lørdag 😊 Flotte bilder forresten.

    3. Jeg ble også irritert på at jeg plutselig hadde delt på historien på facebook uten at jeg ønsket det. Nå har jeg valgt fast at jeg ikke skal dele, så må jeg bare huske på å gjøre det når det blir en ny oppdatering igjen.
      De lurer oss til å være mer og mer synlig, og det vil jeg helst velge selv 🙂
      Du er så tøff som bader nå, jeg fryser bare jeg ser bildene 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg