fredagsbadet

For en tid tilbake bestemte jeg meg for Ä gÄ/jogge en fast runde, en gang i uka.
Denne uken har jeg fÄtt det til!
I dag har jeg gÄtt/jogget denne runden forbi folkehÞgskolen og opp bak ved Gamleeidet
Det blir mest gÄing, men den joggingen som blir, den er bra
SÄ fÄr jeg se om jeg klarer jogge hele runden en gang.
Skal ta tiden hvor langt det er – for jeg er ikke sikker pĂ„ hvor lang denne turen er
Men musikk pÄ Þret og gode nye sko gjorde susen
OgsÄ litt yoga til slutt

 

Tror jeg traff en venn av Pinni, pÄ turen i dag
Vedkommende kjente i allefall til Rotarystien – og hadde hĂžrt rykter om at det var en gjeng som hadde slĂ„tt seg ned der 😀

Kan du se vedkommende som stÄr pÄ stubben der
.
En figur av et slag, en greinalĂžyse kar av noe slag kanskje
Og jeg tror vedkommende var pĂ„ vei mot Pinni og vennene 🙂

Og fredagsbadet med damer i nabolaget
Veldig koselig!
Takknemligheten strÞmmer pÄ


Svanhild ville gĂ„ ut ved stranden lengre bort og vi kan se hodet av henne ute i sjĂžen 😀

Vi andre stod ved en sjÞbod med null sand under oss  Greit Ä kunne legge klÊr der de ikke blir fulle av sand
Er enig i det liksom, selv om jeg har badet der Svanhild badet, hele tiden 🙂

Det var hele 11 grader i sjĂžen i dag!

 

God fredag og helg til dere der ute!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg