fredagsvibber…

 

Fredag – og juni er i gang

Glemte solbrillene på turen i dag formiddag – men det blei inga krise for å si det slik…
Sola var så vidt frampå men forsvant bak skydekket og skodderegnet tok sakte men sikkert over ut på dagen

Men fin tur i vår natur fikk hund og menneske
Fredagsvibber om ikke annet 😀

 

 

 

 

 

Så skal jeg endelig nyte varm sjokolade på tur 😀
Vi skulle egentlig gå lengre tur – men det å lytte til kroppen tilsier at vi ikke kunne gå tenkt tanke først – og da stoppet vi her oppe i bakken – kosa oss med medbrakt – og rusle videre rundt og tilbake.
Denne koppen og sjokoladedrikken var jeg heldig å motta i posten av bloggeren Utifriluft for en tid tilbake – fordi jeg var med i en fotoutfordring – og SÅ lenge har jeg ventet til å ta den med på tur.
Skulle egentlig helt til Lisjevatnet før jeg tok denne sjokoladedrikken – men som sagt; kom ikke så langt 🙂  Men kom langt nok denne fredagen uansett!

Skal det være så skal det være…. mat på bordet… hun hadde uansett allerede hoppet opp…

 

Mmmmm godt ja!

 

Klarer ikke dy meg når jeg ser en slik pytt…

 

 

 


Vakker utsikt mot havlandet Herøy

 

 

 

 

 

God fredag
og
god helg til deg der ute!

6 kommentarer
    1. Så koselig at du fikk nyti sjokoladedrikken på en flott tur, Mette! Tusen takk for omtale og link <3 masse lekre bilder – likte godt de av Leia i frø-føyka…. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg