fredda`n

 

SĂ„ var det freddan igjen


. ukene flyver avsted liksom.

Det har vĂŠrt grĂ„tt i hele dag. Litt regn innimellom – men ogsĂ„ sol – og temperaturen er det ingenting Ă„ si pĂ„ 🙂

 

Det er litt merkelig dette at sommeren skal gÄ sÄ hardt utover kroppen.

Men sÄnn er det.

Sommeren har pĂ„ mange mĂ„ter vĂŠrt “pyton” ang smerter. Og nĂ„ har det til tider holdt pĂ„ Ă„ tippe over rett og slett.

Men, jeg har jo hatt en fantastisk sommer sÄnn ellers da,
med herlige dager og dating ikke minst 😀  hehhehe
Og den fortsetter den, ser det ut til. Datingen. SĂ„ spennende tider uansett!

 

Men, tilbake til dette med smerter i kroppen.

Det er henvist til rþntgen – time i midten av september – for nakke.

Troligheten for prolapser er der


. sÄ fÄr vi se. Men jeg har sÄ mye smerter i hÞyre skulder/nakke/rygg/hofte og fot

.. sÄ muligens noe som ligger og trykker 
.. og da ville legen jeg skulle prÞve en medisin som heter NEURONTIN.

Men jeg trakk tilbake kjÞpet da jeg stod pÄ apoteket. Jeg har lest en del om den medisinen, og det er for mange bivirkninger.
Jeg satser heller pĂ„ at disse smertene jeg har, gĂ„r over etter hvert 🙂

Det har iallefall blitt tur for bĂ„de hund og menneske i dag – og fĂžrst en tur rundt i bygda – og deretter nĂ„ pĂ„ ettermiddagen en liten tur og lĂžpe etter frisbee.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er jo slik med oss som har revmatiske lidelser – at vĂŠret har stor innvirkning. SĂ„ om de er sommer – sĂ„ er det ikke alltid at DET er det beste, og jeg er en av de som IKKE har det best sommerstiden. Jeg har det egentlig bra og best pĂ„ hĂžst og vinter. Jeg trenger stabilt og kaldt ver rett og slett 😀

 

 

#freddan #hundenLeia #fredag #grÄttute #frisbee #turibygda #utetid #fibromyalgi #smertemestring #fotoglede #hobbyfotograf #natur #bildepÄblogg #foto

10 kommentarer
    1. Du er jammen flink som gÄr tur uansett vÊr og smerter!
      HÄper de finner ut av det. Veldig slitsomt Ä ja sÄ mye smerter.
      Jeg har faktisk ogsĂ„ merket at jeg har hatt mer vondt ved vĂŠromslag til varmt vĂŠr ogsĂ„…det er litt uvant 😉
      NĂ„ er der regnvĂŠr men mer stabilt og da har jeg mindre smerter nĂ„. Men jeg har ikke fĂ„tt konstatert noe revmatisme heller , tenker at jeg bare har “vanlig” gikt. 🙂
      God helg! Og god bedring. Klem đŸ™‚â€

      1. Tusen takk Heidi! Ja trasigt med alle disse smertene vi har…………… men…….. vi stĂ„r de av 😀 klem tilbake til deg <3

    2. HĂ„per virkelig at du fĂ„r klarhet i smertene og ikke minst en bedring pĂ„ ett eller annet vis. 🙂 Sender gode tanker og Ăžnsker og takker for fine bilder 🙂 Rekker ikke sĂ„ mye blogg i helga, og blir ikke sĂ„ mye fremover heller. Ha en flott lĂžrdag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg