full storm og nytt år

GODT NYTT ÅR!
1. januar 2019

Gårsdagen var mørklagd store deler av kvelden – pga et saftig lyn og en enda saftigere torden.


Naboen skjøt opp raketter for hele bygda, føler jeg……..
Og hunden Leia var livredd i flere timer i går.

Like greit at strømmen forsvant og vi hadde en stille og rolig nyttårskveld her i huset…………………….
Det blir slik med hund i hus.

I dag er det første dagen  i det nye året, og ute er det full storm.

Juletreet forsvinner i dag for nå er det nok med allergisk reaksjons-tålmodighet pga ekte juletre 🙂

Jepp!

Det nye året er i gang og det blåses for fullt rundt husnåva.

 

 

#førstedageniåret #tirsdag #året2019 #1januar2019 #nyttår #nyttårsmorgen #fullstorm #vindfullt #strømløs #reddhund #raketter #nyttårsraketter #selfie #nydag #blogg #lynogtorden #torden #lyn #mørklagtnyttårskveld 

8 kommentarer
    1. Godt nytt år! 🙂

      Håper strømmen er tilbake i dag da. Her ble det bedre vær enn forventet, men i dag blåser og regner det for fullt!

      Her var det rakettsmell i mange timer også, mange naboer som skyter opp her. Glad jeg ikke er en redd hund 🙁

      Ønsker deg en fin første dag i 2019! Klem <3

      1. Ja jeg er glad det nye året har startet, for redd hund på en nyttåsaft er ikke greit i det hele tatt 😀 her har det blåst godt. Full storm……….. men helt greit har det vært også. Ingen større skader, men småe ting som har løsnet her og der og noen trær som har falt over veier og slikt 😀 klem

    2. stakkars Leia,ikke greit når det smeller i evigheten,godt nytt år foresten :=) her inne i fjorden hverken så eller hørte jeg en eneste rakett,like greit det,var mer enn nok på tv om en ville se raketter :=) var ikke så ille vær her i går,i dag derimot er det full storm,men har no startet det nye året med en gåtur lell :=) har tørre klær i skuffen hi hi ,ha en fin dag

      1. hihihi ja vi har tørre klær i skuffen 😀 Ja jeg er glad rakettene er over……….. veldig trasig for en redd hund……….. her har det også blåst full storm med orkan i kasta……………..småskader her og der langs veiene…….. men ikke noe alvorlig. Ja så er det nye året her og vi gleder oss til hva det bringer 😀 sender en klem i din retning <3

      1. Det er første morgen jeg har våknet med normal følelse i hals og hode, siden juletreet ble tatt INN i huset. Det var virkelig godt å få det UT i går 😀 klem

    3. Herligheta 😀 Det var litt av et innlegg. 😀 En “saftig ” nyttårsaften. Og en haug med herlige bilder 🙂 Stor medfølelse til Leia,, hoff – minner meg om vår (tror jeg skrev om det et annet sted….) 🙂 Her holder vi på jula til rundt 10 januar. 🙂

      1. Ja hunden hadde det ikke morsomt……….. men heldigvis er det bare en gang i året dette er som værst med raketter 😀 Ja du skrev om det ang kennel på hunden deres 😀 Ja jeg fikk en helt NY morgen å stå opp til når jeg slapp å våkne til et juletre som har gjort hode og hals ubehagelig i en ukes tid…. så det var godt å få det ut og merket stor forskjell på formen generelt 🙂 Neste år blir det plasttre 🙁 jaja Ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg