gÄ pÄ ski..

LANGRENN

 

Nesten som med sykling – man glemmer det ikke?

Men, man mĂ„ Ăžve – for det er en kunst i seg selv Ă„ holde seg pĂ„ beina selv om det er flatt

Og hvordan klarer man svinge med disse lange skia??
Nei, det er ikke enkelt.

Men, nÄr lÞypene nesten ikke inneholder en eneste bakke, ja da gÄr man jo egentlig ganske sÄ trygt.
Og man kan Ăžve seg pĂ„ dette med balansen og greier 😀

 

 

Og sÄ heldige nÄr noen lager lÞypene for oss

 

 

 

Joda, stilen er det ikke noe Ă„ si pĂ„ 😀

 

 

 

 

Det er bare sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ vakkert inn i blĂ„timen 🙂

 

 

RÞde kinn og rimfrost i hÄret
..

 

SĂ„ herlig Ă„ vĂŠre ute!

 

Det var minus 12 grader pÄ ettermiddagen


 

 

 

#blÄtimen #langrenn #minusgrader #gÄpÄski #utetid #fotoglede #hobbyfotograf #rimfrostihÄret

8 kommentarer
    1. SĂ„ herlig med alle den snĂžen og skilĂžyper. Jeg savner er skitur, men det mĂ„ helst vĂŠre uten bakker!!!! NĂ„r man bare gĂ„r litt pĂ„ ski hvert femte Ă„r eller noe, sĂ„ har man ikke stort trening. Her er det ikke skilĂžyper, men utenfor barnsomshjemmet mitt er det oppkjĂžrte lĂžyper. Det er bare en time ditt, men de har jo bodd i den “forbudte” delen og nĂ„ bor jeg jammen meg i unntakstilstand selv. Men en dag drar jeg avsted, for ute kan jeg vel vĂŠre bare det ikke er sĂ„ kaldt. Klemsiklem:)

      1. Ja jeg liker ogsĂ„ helst Ă„ gĂ„ langrenn UTEN bakker 😀 Men ploge-teknikken gjĂžr at jeg kommer meg ned bakkene uten stor fart :_D Ja det er godt Ă„ vĂŠre ute – og nĂ„ varmer faktisk sola midt pĂ„ dagen 🙂 Herlig! klem

      1. Hehehhe jeg har sĂ„ mye hĂ„r heheheh men godt med lue ja, og grunnen til at jeg IKKE hadde lue, var for at jeg hadde glemt den hjemme….

    2. Herligheta altsĂ„ 😀 Jeg mĂ„ bare innrĂžmme at jeg ikke hadde forestilt meg Ă„ fĂ„ sĂ„nne bilder og opplevelser sendt fra det innerste av Vestlandet… neigu altsĂ„ 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg