galematias

 

 

TRONESKIFTE

.

NĂ„r det rakner litt pĂ„ toppen – andreplassen stĂ„r stabilt og tredjeplassen overrasket en smule


Ja sÄnn er det i bloggverden.
En kamp om tilvĂŠrelsen rett og slett.
Bloggverden minutt for minutt


Hvis en tok hele topp hundre-lista hadde jo minuttene kanskje blitt ganske sĂ„ interessante 😀
Kanskje noe Ă„ tenke pĂ„ —- bloggverden minutt for minutt
.
Mange overraskelser i svingene kanskje


 

2. plassen = ANNA RASMUSSEN

Hun har altsÄ gÄtt ned OVER 16 kilo siden mai
.
Og hun forteller dette “fra sin egen side”..

Det er alltid flott nĂ„r man klarer Ă„ snu om pĂ„ kosthold – for det er det vanskeligste med hele greia.
Dette med Ă„ velge bort sukker – sĂžtt – salt – spise mindre.
Jeg vet at nÄr jeg gjekk ned mine kilo, sÄ sultet jeg litt i begynnelsen.
Fordi magen var vant til MYE mere mat enn det jeg begynte med.
Forsyne seg EN gang og ikke TO.
Ta mindre pÄ tallerken og ikke spise seg stappa mett.
OgsÄ dette med Ä vÊre mere aktiv.
Mange omrÄder Ä ta hensyn til med kropp og sinn nÄr man skal gÄ ned i vekt.
Det er uansett flott nÄr man mestrer det.
Det vanskelige i etterkant – det er Ă„ ha stabil vekt.
Jeg har faktisk gĂ„tt opp hele TRE kilo som jeg sliter med nĂ„ – fordi jeg har “latt meg friste” og har frĂ„tset mer.

 

3. plassen = KOKKEJÆVEL
Galematias pÄ Hoftepluss og Fyfader!!
Rene julaften!
Stolt av sine er han!
Han fþlger ikke “bloggformelen” – men er det noen som gjþr det?
Jeg gjþr det ikke iallefall 😀 !!

 

55. plass = OUTDOORKIDS
Og ny blogg for meg igjen.
Lavkarbo visst nok.
Jeg er ingen fàn av lavkarbo

Men det ser ut til Ă„ funke for mange.
Det er bare det at det kommer en tid etter lavkarbo.
Jeg for min del har mer sansen for “vanlig” mat – der man begrenser inntaket heller – innskrenker radiusen pĂ„ tallerkenen – ikke forsyner seg mer enn Ăšn gang – spiser grovt og kutter ut snoperier midt i uka, og er aktiv hver dag.
FUNKER FOR MEG!

 

JEPSIPEPSI!

SĂ„nn er det i bloggverden i dag.

Artig med litt rokkering i toppen – og at 55 plass varierer 🙂

 

Litt slik “matnyttig” i dag 🙂

 

 

#bloggtoppen #bloggeremidtpÄ #bloggnummer55 #bloggnummer2 #bloggnummertre #bloggere #toppbloggere

6 kommentarer
    1. Ja, skjþnner hva du mener med den overraskende 3. plassen 🙂
      Og vekt og greier, er et evig aktuelt tema ja. For meg er det en endring i medisiner som har gjort utslaget, og jeg har gĂ„tt ned 8 kilo. Noe som jeg virkelig er lykkelig for. Spesielt siden det var medisiner i utgangspunktet som gjorde at jeg, tynne stilken, la pĂ„ meg et tosifret antall kilo. SĂ„ nĂ„ begynner det Ă„ bli litt mer balanse i regnskapet 🙂
      Og jeg er enig med deg, spise mindre, og variert, er nok den beste formelen 🙂
      ♄

      1. Ja medisiner kan av og til vĂŠre et herk……. og man legger pĂ„ seg av de……….. Bra du er fornĂžyd der du er nĂ„. Ja det er den nĂžkkelen – Ă„ finne den og balansen – og stabilisere og prĂžve ligge sĂ„nn ca der man vil – om man klarer det. Litt vanskelig til tider synes jeg men men…. klem og gode Ăžnsker for dagen din 🙂

    2. DĂŠsken ta.. sĂ„nn sĂ„ det ut der oppe ja. 😀 Jeg leser lista nedenfra 😀 Der er det trygt og godt Ă„ vĂŠre 😀

    3. Jeg er lykkelig som liten-blogger. NĂ„ blogger jeg veldig sporadisk og deler ikke innleggene mine andre steder.

      NĂ„r det gjelder det med vekt, sĂ„ er det nok ingen tvil om at den stĂžrste utfordringen ligger i det Ă„ holde seg ETTER at man har gĂ„tt ned. Jeg har gĂ„tt ned fem-seks kg siden i fjor sommer. Det tilsvarer omtrent det jeg la pĂ„ meg Ă„ret etter at jeg flyttet til Oslo. Jeg kjenner pĂ„ fristelsen til Ă„ spise mer stadig vekk, men det er sĂ„ godt Ă„ fĂžle seg lett i kroppen igjen + at klĂŠrne sitter mye mer behagelig. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg