gÄrsdagen i bilder

LØRDAGEN

Den mÄtte taes i et rolig tempo, denne lÞrdagen, hadde jeg bestemt..

Det er sĂ„ mye jeg skulle gjort her hjemme, som gĂ„r meg “hus forbi” for di det er sĂ„ mye annet
“pĂ„ tapeten” hele tiden.
Og nÄr man roer reka sÄ klarer man ikke ta fatt i sÄ mye allikevel.
Hoda, litt smÄtterier her og der

NĂždvendige ting og tang.

Fikk med litt ski pÄ TV i gÄr for fÞrste gang pÄ lenge.
Jeg som elsket Ă„ se 3 mila – kombinert og alt det der

I dag er det 5 mila og den skal jeg fĂ„ med ogsĂ„ forbereder jeg meg pĂ„ innrykk av damer til klubb i ettermiddag 🙂

 

Men, her er gÄrsdagen i bilder:


#HanenisĂžlepytten er tilbake ved #naustrekka i bygda

 


Kan dette i bildet over, vĂŠre en kylling?
Jeg ser at den langer ut med sko/stĂžvler pĂ„ grĂ„ fĂžtter – om du ser det 🙂
Fantasien lenge leve!

 

Skodde, regn og sludd – pluss vind


 

#Yoga i naturen 🙂

 

 

 

 

SÄ begynner det Ä snÞ mer pÄ veien hjemover

Kaldere er det ogsÄ 
Selv om det er vĂ„r – er det ganske grĂ„tt, rĂ„tt og ruskete for tiden 🙂
Men vi tar den 😀

 

 

 

#lÞrdagenibilder #mulevika #sluddogsnÞ #skoddeogregn #hundenLeia #utpÄturaldrisur #krokus

8 kommentarer
    1. Jammen har dere guffevĂŠr om dagen! Men du fikk likevel fine og glade bilder – kyllingen ser jeg jo – har da den fantasien som mĂ„ til……! Kos deg med klubb idag! Klem 🙂

      1. Ja nĂ„ er sĂžndagen pĂ„ hell…. fjellturen, 5 mila og klubben er over 🙂 Alt har gĂ„tt bra uten om 5 mila – som endte med elendig mĂ„lgang…. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg