gĂ„rsdagens utetid…

LØRDAGEN

 

 

Og det er etter arbeidstid –
og hunden mĂ„ fĂ„ seg en luftetur – selv om jeg har gĂ„tt mine over #titusenskritt pĂ„ jobben 😀

 

Ut pĂ„ tur – aldri sur!

 

Og om du ser innom min INSTAGRAM-konto og “mystory” – kan du se #oteren vi mĂžtte pĂ„ vĂ„r vei 😀
Artig kar – selv om jeg fþrst trodde det var en #mink 😀

 

 

Det var her i #brekkevegen at oteren kom  mot oss, og jeg filmet den.

 

SĂ„ siger sola sakte men sikkert i havet #nordforstadt

 

 

 

 

Enda en vakker dag, i gÄr.

 

Og i dag er den like vakker !

 

StÄ deg vel og lag deg en fin fin dag

 

 

 

 

#lÞrdag #utetid #hundenLeia #solnedgang #utetid #mulevikvegen #stÄdegvel #lagdegenfindag

6 kommentarer
    1. Nydelige bilder fra din tur. Herlig med solnedgang. Her er det grĂ„tt i dag, for fĂžrste gang pĂ„ lenge. Litt stille og fint det ogsĂ„. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg