gårsdsagens happeninger…

MANDAG

Og dagen var fylt med forskjellige gjøremål og gleder.

 

 

Klippe plenen
Gå til Mulevika med tantejente Tina og bade
Møte på Bryggen med det avtroppende revmatikerstyret
Hjem og gå tur med hunden Leia
Maletid/kunstnerisk påfyll med tantejente Tina – en herlig hobby vi har til felles 🙂

 

 

 

Så nå var det siste gangen hagen blei klippet dette året!

 

 

Hagearbeidsskoa som en gang har vært mine “fjellsko” er nå utslitt og hullete – og blir også parkert og rett og slett kastet…..
Men jeg har andre “fjellsko” som får æren neste år – å bli hagearbeidssko 🙂

 

Venter på tantejente Tina sammen med disse flotte kuene

 

 

Fremme i Mulevika – og klar for årets høstbad!

 

 

 

Hopp i havet!

 

 

 

Og det gjorde seg virkelig!
Herlig med havsalt på kroppen og sand mellom tærne 🙂

Etter møtet jeg hadde i dag, hentet jeg tantejente Tina hos moderen og da blei det en liten fotoshoot der også 🙂

 


Tre generasjoner <3

 

Inn i kunstens verden med herlig yoga-musikk og lerret, farger, ost, kjeks og druer.
Yess!

 

Vi er klare!
Lerret som allerede har blitt malt på men som kan males over…

 

 

Tina liker å bli inspirert fra PINTEREST
Jeg liker å bli inspirert fra mitt indre…
Men jeg hadde ingenting som ville ut i går.
Jeg er nok litt tom innvendig pga min dårlige helse…
Så jeg var innom iallefall TRE forskjellige ideer som ikke blei til noe…
Mens Tina valgte et bilde fra PINTEREST som hun tegnet ned på lerret og fikk veldig fint til.
Bildet blei til og jeg fikk lov å beholde det 🙂
Heldige meg 🙂

 

 

 

 

 

Det er så koselig å gjøre slike ting sammen 🙂
Tina har lenge villet ha en slik malekveld sammen, men det har ikke passet før nå.
Og jeg blei inspirert av henne og hennes ideer 🙂
Kanskje kommer jeg til å plukke ideer fra PINTEREST en dag jeg også.

Her er bildet til Tina, som jeg har fått.
Det minner meg litt om meg og min kjæreste.
Og det passer jo fint – vi hadde 9 måneders-dag som kjærester i går 😀

 

 

TANTEJENTE-TID

 

 

#tregenerasjoner #høstbad #badeimulevika #tantejente #tante #mulevika #hoppihavet #tantejentetid #abstraktmaling #akrylmalingpålerret #klippeplen #høst

5 kommentarer
    1. for en herlige dag du hadde ,slike dager er gull verdt,vel tøffe for meg når dere hoppa i havet da ,men dere gjorde det :=) maleriet til tantejenta var kjempefint,full av vakre farger og jeg tenker ditt også blir kjempefint når ideen plutselig dukker opp ,det viktigste var nok tiden sammen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg