genserstrikk til dame..

SETESDALGENSER
DAME

 

Denne har jeg strikket til C og er avbildet HER  🙂

Husker du innlegget ÅH NEEI!!

Der var denne genseren pĂĽbegynt.
Men etter at C sin genser var ferdig, i str. L og jeg hadde begynt på min i str. M – måtte jeg rekke opp alt jeg hadde strikket.
Genser i str M hadde blitt for liten for meg…  Jeg og C er ganske like i kle-størrelse av og til 🙂

Så da rekte jeg opp – begynte å strikke – strikket feil og tenkte at denne genseren skal jeg visst ikke ha???
Men ga meg ikke – rakte opp igjen og startet fra scratch  :-/

Pinne nr. 3 og 3,5
Garn = DROPS FLORA mix

Og denne gangen følger jeg oppskriften med ensfarget nederst.
C sin genser fulgte jeg IKKE mønster laget det IKKE ensfarget nederst.
Hva som er finest er vel smak og behag…

 

Armene er i emning og bolen er ferdig.
Så gjenstår det etter hvert å klippe opp og sy i og ferdigmontere 😀


Jeg avviker ofte fra fargeråd, men mønsteret består 🙂

Så er det å sy og klippe og sy igjen 🙂
Siste del av montering!


Superfornøyd!

#damegenser #setesdalgenserdame #hobbystrikk #strikkeglede #flora #floragarn

6 kommentarer
    1. Den ble knallfin. Utrolig stilig med den borden litt høyt opp i livet. Du er super som ikke ga deg. Denne kommer du til å glede deg over lenge. Klemsiklem 🙂

      1. Takker for det 😀 Endelig ferdig! GĂĽr litt trĂĽtt med en hĂĽnd som ikke er god… men godt ĂĽ bli ferdig med den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg