genserstrikk…

SETESDALGENSER

Denne hadde jeg lyst å strikke – og som sagt så gjort.
Men jeg tilsatte ekstra farge og laget “lus” i hele bolen istedet for ensfarget stykke.

 

 

Når man strikker slike gensere er det dette med å SY OG KLIPPE i bolen…
Jeg er ikke glad i det, men det går bra.
Liker helst rundfelling eller raglan 😀
Men disse genserne synes jeg er lekre når de er isydde ermer 🙂

Garntype FLORA
Pinner nr. 3 og 3,5

 

Jeg håper den passer til C for egentlig ser den litt liten ut i str. L men nå er den ferdig dampet og ser grei ut.

 

 

Og det er merkelig dette at jeg overser noe i mønster på disse gensere med stjerner i seg 😀
Men genseren blei fin den!
Med en liten vri fra min side 😀

 

Nå står det igjen at C får prøvd den ved anledning.
Han er veldig glad i strikkegensere 😀

 

 

#setesdalgenser #Floragarn #genserstrikk #strikkeglede #hobbystrikk #setesdalgensermedegenvri #hjemmelagetegenser #hjemmestrikket

12 kommentarer

Siste innlegg